Szállítási szabályzat

1.) RENDELÉS ÉS SZÁLLÍTÁS

1.1. Az Értékesítési Rendszerben történt rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja jelen üzletszabályzatot, és tisztában van az értékesítés (vásárlás), ezen szabályzatban rögzített menetével.

1.2. Az Értékesítési Rendszerben történt rendelést az Értékesítő csak akkor tudja elfogadottnak tekinteni, illetve regisztrálni, ha a Felhasználó a rendeléssel kapcsolatos regisztrációs oldalon található rovatokat maradéktalanul kitölti. Ennek elmulasztásából eredő zavarokért, károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai, adatátviteli problémákért az Értékesítő felelősséget nem vállal.

1.3. A Felhasználó köteles a kiszállítás időpontjában a szállítmányt tételesen ellenőrizni, mennyiségileg és minőségileg átvenni, és hiánytalan teljesítés esetén az átvételt aláírásával elismerni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat az Értékesítőnek nem áll módjában elfogadni, kivéve a bizonyítható rejtett hibát.

1.4. A kiszállítást megelőzően az Értékesítő értesítést küld a Felhasználónak a konkrét kézbesítés időpontjáról. A Felhasználó felelőssége gondoskodni arról, hogy az e-mailben vagy telefonon közölt időszakban a csomag átvételét biztosítsa, vagy a rendelés kiszállítását megelőző 24 órán belül visszajelezzen, ha a szállítás időpontja nem megfelelő számára. Ennek elmulasztásából származó kárért az Értékesítő nem vállal felelősséget.

1.5. Amennyiben a kiszállítás során a küldemény kézbesítése, a Felhasználó hibájából adódóan sikertelen, ennek tényéről a Szállító értesítést hagy, majd még egy alkalommal ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. Ha az adott időpont a Felhasználónak nem felel meg, ezt a Vevőszolgálatnak köteles jelezni és egy új szállítási időpontban megegyezni. Amennyiben ez a kísérlet is sikertelen, újabb szállításra csak a Felhasználó által kért új időpontban, s a megismételt szállítás díjának újbóli megfizetése mellett kerülhet sor.

1.6. A szállítást a GLS, MPL valamint a DPD végzi, és a csomag feladását követően napokon belül kézbesíti azt belföldön.

1.7. A szállítási költség a feladót terheli terheli (abban az esetben is, amikor a Felhasználó szeretné kicserélni a megrendelt terméket, ez esetben a visszaszállítás költsége a Felhasználót terheli).

1.8. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a Felhasználót az új adatokról. A felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

1.9. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát, az elállási jogról szóló tájékoztatót, és a garancia levelet a csomag tartalmazza. A Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt az Értékesítő nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8 és 18 óra közötti időszakban.

1.10. Adatbeviteli hibák javítása: A Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

1.11. A Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás a Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül a Felhasználóhoz nem érkezik meg, a Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő az Értékesítőhöz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Az Értékesítő kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert a Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

1.12. Szállítási általános feltételek

1.12.1. Az Értékesítő a megrendelést a jelen vásárlási feltételek és az egyes áruk mellett feltüntetett szállítási határidők alapján, de legkésőbb, a megrendelés megérkezését követő 30 napon belül teljesíti.

1.12.2. Ha az Értékesítő a megrendelést a fentiek szerinti határidőn belül nem teljesíti, akkor a Felhasználó által megfizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül köteles visszafizeti kivéve, ha a Felhasználó megfelelő tájékoztatás után, változatlanul igényt tart az árura.

1.12.3 Amennyiben a felhasználó a kiszállítási csomagot választja, úgy nem részesül a kezdeti oktatásból.

1.13 Személyes átvétel. A felhasználónak lehetősége van a személyes átvételre a HESZTIA  (1037 Budapest, Csillaghegyi út 13.
(V95 Logisztikai Központ)) partnerünknél, ebben az esetben bemutató tartozik a termékhez.

Scroll to Top